NESTE BORTEKAMP (Playoff): 20 Mars 2024: Narvik VS Grüner Kl 19:00      |    SISTE NYHETER:     Fischer Klær-ikke størst, men like viktig!    |    NARVIK HOCKEY ANNO 1963!    |    Med Ballangen Sjøfarm på laget!    |    Klubben styrker sitt b2b nettverk!

Velkommen til Narvik Ishockeyklubb!

Norsk ishockeys lokomotiv i Nord-Norge!

Narvik Hockey er Nord-Norges eldste ishockeyklubb, stiftet i 1962. Vi er også første nordnorske klubb til å spille i norsk eliteserie i ishockey, og har et A-lag som sesongen 2023/24 spiller i norsk førstedivisjon.

Vi har en aktiv gruppe for de aller yngste, Sparebanden skøyte- og hockeyskole, og vi engasjerer massevis av barn og unge i Narvik-regionen via våre aldersbestemte lag.

Vår hjemmearena for kamper og trening er Nordkraft Arena med en tribunekapasitet
på rundt 1500 tilskuere.

Narvik Hockey er også kjent for sine svært engasjerte supportere (Ørneskriket), og du finner våre tilhengere over hele landet.

Vi kommer ikke langt uten rekruttering til breddedelen vår og vi kommer heller ikke langt uten gode samarbeidspartnere. Narvik Hockey har svært engasjerte støttespillere i næringslivet, både lokalt og regionalt, ja, også over grensen til Sverige. Sjekk ut under linken "Samarbeidspartnere"

Og kontakt gjerne daglig leder Øystein Haugen om du vil være med oss på veien videre som samarbeidspartner.